Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

tel. 506-027-653

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i wymiany

ZWROT TOWARU

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów [ Dz.U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm] Konsument na prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 kodeksu cywilnego).

Jeżeli umowę sprzedaży na odległość/poza lokalem przedsiębiorstwa zawarto jako firma/przedsiębiorca, to przedmiotowe prawo do odstąpienia na wyżej wymienionej podstawie nie przysługuje.

2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

3. Zwracany przez Klienta towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres:

Pilar-Krak elektronarzędzia

ul. Warszawska 34

32-086 Węgrzce

4. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt e-mail i przesłanie nr rachunku, na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.

5. Zwrot pieniędzy realizowany jest do 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez przelew bankowy na wskazane konto przez Klienta. Koszty odesłania towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

6. Produkty będące przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem nie będącym jednocześnie konsumentem pozostają własnością Sprzedawcy do uiszczenia ceny i kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży.

Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący jednocześnie konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem.

7.  Kiedy uwzględniamy zwroty

  • Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny oraz nie może nosić śladów użytkowania przekraczającego zwykły zarząd rzeczą.
  • Towar powinien być zwracany w opakowaniu, w którym został doręczony do Klienta. Jeśli nie jest to możliwe należy tak zabezpieczyć przesyłkę zwrotną, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie.
  • Jeżeli zwrot obejmuje towar zakupiony w promocji w której rabat naliczany jest od wartości lub ilości towarów na paragonie, zwrotowi podlegają wszystkie towary, które obejmuje dana transakcja.

Witryna stworzona na platformie