Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

tel. 506-027-653

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Reklamacje

1. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jakościowych Towarów nabytych jest dowód ich zakupu w sklepie internetowym www.plar-krak.pl(paragon, faktura, kopia listu przewozowego, numer Zamówienia).

2. Reklamację należy zgłosić w miejscu zakupu Towaru, drogą pocztową lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail [email protected]

3. Pracownik Działu Reklamacji niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym i poinformuje o procedurze reklamacyjnej.

4. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Towaru Kupującemu.

6. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu reklamacji jest obowiązany na koszt Sprzedawcy przesłać reklamowany Towar za pośrednictwem kuriera. Przed wysłaniem reklamowanego Towaru należy skontaktować się ze Sprzedawcą.

7. Kupujący może skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta – w takim przypadku Kupujący składa reklamację bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sklep internetowy pilar-krak.pl jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

8. Szczegółowe warunki gwarancji, jakie dają producenci na swoje wyroby zamieszczone są w warunkach gwarancji.

9. Sprzedawca w terminie 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacji.

10. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wymiana zostanie dokonana zgodnie z dostępnością Towaru w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności Towaru na wymianę Sklep internetowy pilar-krak.pl zobowiązuje się do zwrotu środków pieniężnych za uznane w procesie reklamacji Towary.

Platforma ODR

Platforma ODR jest serwisem internetowym ułatwiającym rozstrzyganie sporów pomiędzy Konsumentem i przedsiębiorcą. Platforma ODR ma na celu zapewnienie Konsumentowi możliwości dobrowolnego składania wniosków o rozstrzyganie sporów z przedsiębiorcami do podmiotów oferujących niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne i szybkie metody ich alternatywnego rozwiązania. Poniżej zamieszczamy link do Platformy ODR: http://ec.europa.eu/customers/odr/

Witryna stworzona na platformie